اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند
سرخط خبرها

پویش حضور خیرخواهانه مردم در فعالیت‌های شهری در مشهد راه‌اندازی شد

  • کد خبر: ۱۹۷۰۸۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
پویش حضور خیرخواهانه مردم در فعالیت‌های شهری در مشهد راه‌اندازی شد
با مشارکت شهروندان در پویشی جدید خدمات عمومی شهر ارتقا می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز در راستای توسعه خدمات ارائه شده در کلان شهر مشهد، شاهد هستیم که خیران نیز در موضوعات شهری ورود پیدا می‌کنند و در راستای افزایش سرانه‌ها به کمک مدیریت شهری می‌آیند تا سطح زندگی مجاوران بارگاه رضوی و زائرانی که به این شهر می‌آیند، بهبود یابد؛ اما همیشه کار‌های خیر نباید بزرگ باشد.

برخی اقدامات عام المنفعه را همه مردم که توانایی نسبتا مناسبی دارند هم می‌توانند انجام دهند تا سهم فعالیت‌های خیرخواهانه در شهر افزایش یابد؛ از همین رو مدیریت شهری مشهد به دنبال راه اندازی پویشی است تا همه شهروندان خیرخواه در افزایش سطح ارائه خدمات در شهر مشارکت داشته باشند و حالا نخستین گام اجرایی شدن با اعلام فراخوان نام گذاری این پویش آغاز شده است تا در همین ابتدای کار هم مشارکت همه مردم در این اقدام مردمی به وجود بیاید.

در همین زمینه مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری مشهد در گفتگو با شهرآرا با تأکید بر اینکه نگاه مدیریت شهری این است که ما همیشه نباید سراغ خیران بزرگ برویم و همه مردم باید درگیر کار‌های خیر در حوزه شهری شوند، اظهار کرد: در همین راستا می‌توان اقداماتی را انجام داد که همه مردم با هر بودجه‌ای که دارند، درگیر کار خیر شوند.

محمود عبدا...  زاده با اشاره به راه اندازی پویشی برای حضور خیرخواهانه همه مردم در فعالیت‌های شهری گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری مشهد با همکاری دفتر خلاقیت و نوآوری شهری در نظر دارد به منظور افزایش سطح خدمات قابل ارائه به شهروندان و استفاده از ظرفیت خیران و فعالیت‌های عام المنفعه، پویش جذب خیران در حوزه نذر تهیه مبلمان و تجهیزات شهری مانند آب سردکن، نیمکت، سطل زباله، تجهیزات پارکی، ساخت بوستان، ساخت مراکز خدماتی و فرهنگی، خرید خودرو‌ها و تجهیزات و ... را برگزار کند.

وی با بیان اینکه اکنون فرایند نام گذاری این پویش آغاز شده است، ادامه داد: شهروندان می‌توانند نام‌های پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذر به همراه کد ملی و شماره تلفن همراه خود به صورت نگارش فارسی به شماره ۳۰۰۰۰۶۰۰۶۶۶۶۶۶ ارسال کنند.

عبدا... زاده گفت: به ارسال کنندگان سه نام برگزیده پیشنهادی، جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری مشهد افزود: شهروندان توجه داشته باشند که نام‌های پیشنهادی ترجیحا فارسی، ساده و قابل فهم باشند و معنای مناسبی نیز داشته باشند و همچنین کوتاهی و خوش آوایی نام‌ها مدنظر قرار بگیرد. وی ادامه داد: همچنین نام‌های پیشنهادی با نوع نذر مد نظر که در حوزه شهری صورت می‌گیرد، همخوانی داشته باشد و تا حد امکان بدیع و استفاده ‌نشده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->